الاثنين، 30 يونيو 2014

لازم تحلم من غير خوف


*بتاريخ ديسمبر 2011 *







اه كنت خاايفة

اه كنت قلقانة ومش مأمنة

كان الطريق طويل

كانت النهاية مش باينة

كنت بصبر نفسى واقول

ولسوف يعطيك ربك فترضى .. وتأنى

ايوا كنت بقولها

بس كنت برضه خايفة

ايوا ساعتها شكيت

قلت اشمعنا انا الى هكون فااايزه ؟؟

فيا ايه زيادة ؟؟

فيا ايه احلى ؟؟

فيا شوية امل

بس ما كنوش كتير

فيا شك .. فيا خوف
..
وفيا برضه شوية تفكير

كنت ساعتها بقوى نفسى واصلى واقوم ساجدة

وكنت بعيط واقول يارب طمن قلبى

..مش عاايزة اكون خايفة

كنت بدعى وكنت بحلم وكنت بخطط

وكنت بقول من جواايا حلمى ممنوش فايدة !!

...............

:)
يا قلب كبير وطيب غطاه الخوف

يا عقل عاقل وبيفكر مع اى ظروف

يا روح حلمت ومصدقتش وقالت لما نشوف

الحلم عشان يتحقق اطرد من قلبك كلمة خوف

الحلم عشان يكمل لازم تكون عليه ملهوف

لازم تحقق المعادلة الصعبة

لازم تحلم من غير خوف

لازم تحلم من غير خوف

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق